Chandelier

Hade en väldigt bra första skoldag! På dansen hade vi för det 1;a min favorit danslärare och för det 2;a så började vi på en koreografi till chandelier av Sia!!! Asså jag ÄLSKAR den låten, så sjukt bra! Den ger så mycket känslor. Det blir som ett känslorus genom kroppen när jag lyssnar på den. Sen så älskar jag musikvideon också, med de "fula" dansstegen som blir en häftig och snygg koreografi. Den dansen vi gör är väldigt inspirerad av musikvideon och lite halvcrazy sådär, riktigt roligt! Så jag har vart superglad sedan dess. Vi hade historia idag också vilket var lite mindre kul, men ändå helt ok.
 
Snart ska jag käka gröt ;) har ont i mina tänder från tandställningen, så kan inte tugga. Sen får jag nog plugga lite spanka också, å så chilla lite såklart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0