Hallojsan!

Kom nyligen hem från skolan. Har bara hunnit byta om till myskläder och käkat lite. Jag var så fruktansvärt trött i skolan idag, orkade typ inte jobba någon ting. Men sådana dagar måste man också få ha! 

Jag både älskar och ogillar måndagar väldigt mycket. För det första är det måndag och man måste gå upp tidigt, för det andra har vi typ bara tråkiga lektioner. Sen så har vi den bra faktorn, det som gör dagen... Jag piffar alltid till mig och har på mig nått snyggt på måndagar, låter kanske tråkigt och jobbigt , men jag älskar det! Vi har nämligen dans alla andra dagar i veckan, vilket betyder att jag har danskläder då. Så på måndagar går jag all in och tar vara på mitt mode intresse! Imorse hade jag bråttom så han inte ta nån bild tyvärr. Hade iallafall ett par ljusa jeans, svart "flowigt" linne, grå låååångkofta och bruna Johnny bulls. Outfiten satt som en smäck ;)

Fick dessutom till min livs snyggaste messybun, haha. Satte upp håret i en knut igår när jag skulle sova, sen så vaknade jag imorse och frisyren var färdigfixad, yeay!!

Nu måste jag plugga spanska... Första av två prov imorgon. Hoppas hoppas det går bra!!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0