Motorväg, spanska och solnedgång

Idag har jag precis som igår övningskört, pluggat och varit på promenad. Har övningskört sedab början på oktober och det går riktigt bra! Idag körde jag första gången på motorväg, det var lite läskigt att det går så fort, men ändå riktigt roligt! Längtar verkligen tills jag får körkort. Dock är det om över ett och ett halvt år men ändå.

Var precis på promenad med mamma och det ar en riktigt fin solnedgång! Så passade på att ta lite bilder. Nu ska jag käka lite och sen ska jag plugga lite till. 

Puss


Thursday
2015-01-06 @ 01:19:15
URL: http://thursdaygal.com

Så fina bilder! inlägget påminde mig om att jag nog också måste börja på körkortet snart haha!

Svar: Tack! Haha, ja kanske kan vara en bra grej. Det är väldigt roligt att köra bil iallafall!
Maja Fahlberg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0