Onsdagsångest...

Det var något nytt. Imorgon börjar skolan igen och det är inget jag har något emot. Jag gillar min skola och min klass väldigt mycket, så det är mestadels kul i skolan. Dessutom är jag ganska förberedd till skolan eftersom jag pluggat ganska mycket i några dagar.
 
Det jag har ångest för imorgon är att jag måste gå upp jättetidigt trots att jag börjar halv ett... vilket världsproblem! Ne men det jag ser jag inte alls fram emot, väckarklockan är mitt hatljud! Då kanske ni tänker "varför ska du gå upp så jädra tidigt då?" Jo det är så att jag har en liten tågräls i min mun och imorgon ska jag få en till, tjoho!! Denna gången menade jag faktiskt allvar när jag skrev "tjoho". Har faktiskt längtat lite tills jag skulle sätta in tandställningen där nere, för ju fortare man får in den desto kortare är det tills jag får ta ut den :) haha jag har mina små ide'er för mig.
 
Nu ska jag städa mitt rum och rensa garderoben. VÄLDIGT behövligt!
 
Asså Mmm älskar denhär bilden, dock är den tagen för 2 1/2 år sedan och mitt hår är jättte kort!
 
ebba
2015-01-07 @ 13:01:09
URL: http://nouw.com/ebbaboman

Fin blogg du har! Kika gärna in i min blogg skulle vara jätte snällt

Svar: Tack! Absolut det ska jag göra:)
Maja Fahlberg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0